Monday 18 July 2016

JOM TENGOK GAMERS NI BAGI MOTIVASI KAT KAU

Serius aku tak sangka! Aku tak sangka orang yang main video game ni boleh bagi motivasi kat kita. Aku baru lepas tengok video kat bawah ni. Bila aku tengok video ni, ia penuh dengan unsur-unsur motivasi dan pesanan-pesanan yang baik yang mampu menunjukkan bahawa kita boleh dapat faedah dengan bermain video game.

Video ini mengisahkan tentang 5 orang anak muda yang bertanding dalam pertandingan terhebat game DOTA yang digelar sebagai The International 5.  Dalam video ni kau boleh tengok dan ketahui cerita-cerita di sebalik kemenangan Pasukan Evil Geniuses yang berjaya merangkul hadiah kemenangan berjumlah 6.6 juta US dolar.

Kalau kau kaki gamers dan berniat serta berminat nak jadi profesional gamer, aku sarankan kau mulakan dengan tonton video ini. Tempoh video ni tak lama mana pun, tengoklah sampai habis dan hayatilah semua kata-kata profesional gamer dalam ni. Diorang ni sememangnya dah membuktikan bahawa kita boleh dapat faedah dengan bermain video game. Selamat menonton!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...