Saturday 23 July 2016

5 SELEBRITI ANTARABANGSA YANG KAKI VIDEO GAME

Kau jangan ingat artis-artis antarabangsa tu tak minat main video game walaupun sibuk dengan aktiviti harian diorang sebagai artis. Walaupun sibuk, diorang akan cari masa untuk main video game sebab dah itu minat diorang.

Menurut Nowloading.co, terdapat 5 selebriti antarabangsa memang kaki video game. Jom kita tengok siapakah 5 selebriti ini.

1. MEGAN FOX

Kredit foto: deadline.com

Awek hot yang start popular dengan cerita Transformers. Lelaki mana tak bergetar tulang rusuk bila tengok dia kan? Hahaha. Pada masa lapang, jika tak ada shooting, dia akan habiskan masa bermain video game. Video game kegemaran beliau ialah siri HALO.

2. OLIVIA MUNN

Kredit foto: twitter.com

Sebelum ini, Olivia Munn adalah seorang model sahaja. Tetapi kini, beliau telah bergelar pelakon dan popular sebagai watak 'Psylocke' dalam filem terbaru 'X-Men: Apocalypse'. Sangat meminati game yang bergenre first person shooter dan suka bermain game Call of Duty: Modern Warfare 3.

3. MILA KUNIS

Kredit foto: www.ellentv.com

Pelakon yang popular menerusi sitkom That 70's Show, Mila Kunis, adalah penggemar tegar video game. Di sebalik kesibukan bergelar artis, Mila Kunis sangat menggemari game seperti World of Warcraft, Call of Duty dan juga Minecraft.

4. RONDA ROUSEY

Kredit foto: www.pinterest.com

Merupakan ahli sukan dalam MMA/UFC dan kemudian menceburkan diri dalam filem Expandables 3 dan juga Fast and Furious 7. Ronda Rousey sangat suka bermain video game di waktu lapangnya dan gemar bermain game World of Warcraft.

5. PAUL WALKER DAN VIN DIESEL

Kredit foto: www.ew.com

Di sebalik aksi-aksi stunt yang menarik yang ditunjukkan oleh mereka berdua dalam francais Fast and Furious, rupa-rupanya kedua-dua pelakon ini adalah penggemar video game tegar. Paul Walker dan Vin Diesel akan bermain game di masa lapang di mana mereka akan bermain game World of Warcraft.

Itulah dia 5 selebriti antarabangsa yang kaki video game. Jadi, lepas ni jangan ingat artis-artis ni tak main game. Dia pun manusia biasa gak, mesti ada minat kat game ni juga. Oklah, macam biasa, kalau kau suka dengan artikel aku ni, mohon share kat kawan-kawan yang lain ye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...