Monday 27 June 2016

5 VIDEO GAME SUKAN YANG PATUT ANDA BELI TAHUN 2016

Hey yo penggemar-penggemar video game sukan di luar sana. Kau orang tahu tak game sukan apa yang kau patut main untuk tahun 2016 ni? Tak tahu? Tahu sikit-sikit? Ada yang kau tahu, ada yang tak tahu? Ok, don't worry beb, aku kat sini nak tolong. Sebenarnya blog aku ni aku lagi galakkan kalau kau orang boleh sharing sesama aku pasal game ni. Jangan ingat aku tahu semuanya, maybe ada benda yang aku tahu dan tak tahu. Banyak lagi benda aku kena belajar pasal dunia gaming ni.

Ok, berbalik kepada topik asal kita iaitu pasal video game sukan, di sini aku nak perkenalkan game-game sukan yang patut kau beli sebab game sukan yang nak diperkenalkan ni antara yang popular dan juga dah ada kredibiliti tersendiri. Jadi, kalau kau belum beli lagi, mungkin lepas tengok blog aku ni, kau boleh pergi beli.

Apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih kat Cam Zons sebab buat video ni. Lepas tonton video Cam Zons buat, apa aku boleh katakan, 4 daripada 5 game ni kau patut main. Game apa yang satu lagi kau tak patut main? Kau tengok dulu video ni.

5 GAME SUKAN YANG PATUT KAU BELI DAN MAIN PADA TAHUN 2016




So, kalau lepas tengok, kau dah teruja dan meleleh air liur, baik pergi beli cepat VIDEO GAME sukan yang aku kongsikan ni. Lepas tu, mainlah puas-puas. Kalau rasa artikel aku ni bermanfaat, silakanlah share kat kawan-kawan kau orang semua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...