Saturday 25 June 2016

15 GAME PS4 YANG PATUT ANDA MILIKI PADA TAHUN 2016

Untuk post kali ini, aku nak kongsikan khas untuk pemilik-pemilik konsol PS4, video games yang patut kau beli pada tahun 2016 ini. Aku ada satu sikap di mana, kalau aku nak jadi teruja dengan sesuatu game tu, aku akan tengok trailer dan juga gameplay dia. Bila terliur tengok trailer dan gameplay, baru beli. Jadi, kali ini aku tak tulis banyak. Aku akan bagi tajuk game berserta trailer dia supaya kau orang boleh tengok sendiri dan jika terliur, pergilah beli ye. Jom kita tonton.

1. UNCHARTED




2. BLOODBORNE




3. THE WITCHER 3: WILD HUNT




4. DARK SOULS 3




5. METAL GEAR SOLID V: PHANTOM PAIN




6. THE WITNESS




7. UNTIL DAWN




8. FALLOUT 4




9. ROCKET LEAGUE




10. DRIVECLUB




11. ROGUE LEGACY




12. NEW 'N' TASTY




13. WELCOME TO OLLIWOOD




14. SPELUNKY




15. TALES FROM BORDERLAND





Itulah dia 15 koleksi VIDEO GAMES yang patut kau beli dan cuba main pada tahun 2016. Nak tahu serba sedikit sinopsis setiap game ni, kau boleh rujuk artikel asal DISINI ye. Jika artikel aku ni bermanfaat, bolehlah tolong share kat kawan-kawan kau ye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...